reklama

Vianočne a netradične...

Káva, cigareta, suchý chlieb, jazz a kniha Patty Smith. Ani neviem prečo som prestala jazz počúvať, prečo som odsunula knihy ďaleko od mojich rúk a očí, prečo som prestala jesť konce chleba...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

„Som busy.“ No jasné, výhovorky, tie mám namakané už od strednej, len vtedy som asi používala menej tej angličtiny.

Ale dosť, sú sviatky pokoja a mieru, len škoda, že doma pokoj nemám. Ako sa tak obzerám okolo seba, uvedomujem si, že žiadne Vianoce sa u nás nezaobišli bez hádok a poriadneho skrutkovača. Uvedomujem si to o to viac, že práve sa snažím zachytiť cez kľúčovú dierku novú situáciu „tečie nám voda z vecka.“ Už som sa stihla prejsť zo trikrát po chodbe (akože si idem zapáliť), ale môj stavbár Bob moju chôdzu a lá Charlinovi Chaplinovi treba fakt veľmi, ignoruje. Už to skoro vyzeralo, že je to ok, kým sa otec opäť nepokúsil spláchnuť a sme na začiatku, asi idem k susede.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bola som včera v meste, že si ešte vybavím nejaké tie pochôdzky. Ja viem, že je to blbý nápad kupovať darčeky na poslednú chvíľu, ale keď som vstúpila do obchodného centra, prvé čo ma napadlo bolo „Black Friday.“ Premostila som sa do Troch orieškov a nechala sa viesť Popoluškinou vetou „Prines mi to, čo ti prvé cvrnkne do nosa.“ Ako do prvej som cvrnkla do pani s vozíkom, ale ju som si domov brať nechcela. Presunula som sa radšej do sekcie potravín. Asi som musela vyzerať dosť blbo s francúzskou bagetou medzi košíkmi plnými tatárskej, zemiakov, ale ustála som to ako pravá Parížanka.

Keďže som si už kúpila tú bagetu, rozhodla som s v hre na Paríž pokračovať a šla do kina na Malého princa. V kine nás bolo asi desať plus jedno dieťa, ktoré sa po zjedení pukanca začalo dusiť a nepomáhali ani rýchle glgy Coca Coly. Zvyšok filmu som presedela s hrčou v krku, lebo povedzme si úprimne, koho by príbeh Malého princa nerozplakal. Aby som zamaskovala hrču v hrdle a zaslzené oči, začala som intenzívne smrkať, čo asi štvalo dvojicu sediacu za mnou a po zvyšok večera mi „nenápadne" kopali do sedadla. Kino sa skončilo a ja som si uvedomila, že som stratila moje obľúbené chňapky na uši za 29 centov z výpredaja na vecku (to vecko mi je súdené). Osud a ochotná kočka od lístkov mňa a moje chňapky opäť spojili. Rozhodla som sa to osláviť fľašou vína v dekadentnej kaviarni, ktorou by nepohrdol ani Kerouac (možno).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Asi si idem vziať mandarinku, aj keď viem, že sa po nej celá vyhodím, neviem jej odolať. Večer budem smrdieť za lekárskymi mastičkami alebo možno skončím na pohotovosti ako minulý rok (záleží ako veľmi bude mandarinka obdarená postrekom).

Na chodbe zavládol pokoj, takže Bob asi skončil s opravami, tak idem tam kde ma potreba tiahne. Šťastné a veselé Vianoce Vám prajem, a keď sa Vám zdá, že vyššie uvedený text nespĺňa postupnosť, zdá sa Vám správne, lebo počúvam jazz a nechávam moje pojašené slová a myseľ lietať sem a tam....

Radka Mydlarčíková

Radka Mydlarčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som veľkou neznámou aj pre seba samotnú. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu