reklama

what goes around comes around

Všetko sa vám raz v živote vráti. Dočerta, ten Justin Timberlake vie o čom spieva. To som ani netušila, aké znalosti budem mať o tomto fenoméne ja o pár dní.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Už sa vám niekedy stalo, že vás postihlo v živote pár nepríjemných udalostí, ktoré vám značne narušili váš bezproblémový alebo ak chcete medium-problémový život? Určite áno. Zastávam názor, že každému sa všetko raz v živote vráti bez ohľadu na veličinu zvanú čas. Nie som svätec a v živote sa mi už podarilo vyparatiť zopár vylomením. Nikdy som však neuvažovala, že niekto tam hore si robí o všetkom poznámky.

Je vždy iné ak sa niečo také stane niekomu koho poznáte alebo aj nepoznáte a keď sa to stane vám. Vtedy lovíte v pamäti slová a činy, ktoré ste vyprodukovali v uplynulých dňoch, mesiacoch alebo rokoch. V mojom prípade som nemusela zachádzať ďaleko. Tajný výlet do Švédska, o ktorom moji rodičia ani netušili bol len kvapkou v mori. Zatiaľ čo som sa prechádzala švédskymi uličkami, rodičia si spokojne mysleli, že relaxujem na chate na strednom Slovensku a každý deň chodím na túry na Kráľovu hoľu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nedávny výlet do Barcelony, kde som našim natárala, že sme si vybavili ubytovanie za desať eur na noc (jedine vo sne) a pritom som prespávala u cudzích ľudí, mi však zatĺklo posledný klinec do rakvy. Španielske klamstvo som si odôvodnila tým, že rodičov nebudem zbytočne zaťažovať detailmi o mojom tuláckom výlete, pretože by ich starosti a obavy k ničomu neviedli.

Ale niečo viedlo k tomu, že mi v môj pred-predposledný deň môjho úžasného výletu ukradli mobil. Nasledujúci deň, keď som si akútne potrebovala rozmeniť peniaze, mi milý katalánsky majiteľ reštaurácie pomohol a „nevedome“ mi podstrčil falošnú bankovku. Posledný deň bol však najplodnejší v získavaní bolestivých chorôb, keď som ulovila jednu z najobľúbenejších ušných chorôb, ktorá nemá obdobu – akútny zápal stredného ucha.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aj napriek tomu som prišla domov s úsmevom a vravela som si, že som už bola potrestaná dostatočne. Po pár dňoch ležania som sa teda sebavedome vybrala na prechádzku. To som ešte netušila, že sa stanem obeťou dopravnej nehody. Áno vážení – zrazil ma bicykel. Detaily mojich zranení vám tu radšej nebudem opisovať, ale vyzerám ako keby ma prešiel kombajn. Aspoň tak sa cítim.

Čo z toho vyplýva??? Z toho vyplýva, že si pomaly, ale isto splácam svoj dlh za všetky klamstvá a aktivity, ktorými som vedome alebo nevedome niekomu ublížila. Pevne dúfam, že môj sled reťazového nešťastia je už na konci a ak nie, tak nech si dá na pár mesiacoch pohov. Aj keď ma postihlo zopár nepríjemných udalostí, aj napriek tomu sa snažím veci vnímať pozitívne. Na svete sú totiž ľudia, ktorí majú oveľa väčšie problémy než ja a ja im za ich odvahu skláňam hlavu zafixovanú v bielom golieri.

Radka Mydlarčíková

Radka Mydlarčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som veľkou neznámou aj pre seba samotnú. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu